Klaar voor vertrek! Nouja bijna dan.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Chloe Pelgrom - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! Nouja bijna dan.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Chloe Pelgrom - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek! Nouja bijna dan..

Door: Chloe

Blijf op de hoogte en volg Chloe

03 November 2012 | Nederland, Rotterdam

Hallo lieve lezers,

De afgelopen weken zijn behoorlijk stressvol verlopen. Ondanks het feit dat ik al aardig wat werk had voorbereid, moest er tijdens de herfstvakantie nog aardig wat gebeuren om de producten voor school af tijd af te krijgen. Op maandag 29 okt om 16.49, 11 minuten voor de deadline, waren alle producten dan eindelijk ingeleverd en kon de voorbereiding voor de reis echt beginnen.

Woensdag eerst lekker met Ma naar de sauna geweest om de stress even lekker van ons af te weken. Een heerlijke relaxte en gezellige dag gehad.

Vrijdag dan toch echt begonnen met inpakken. 20 kilo, dat is toch veel te weinig voor 7 weken?! 2 weken naar Mallorca red ik al niet met 20 kilo. Maarja het zal moeten. Onder toeziend oog van Koen en mam alles uit de kast gehaald om te bepalen wat wel en wat niet mee gaat. Want ja, als je 7 weken naar zowat de andere kant van de wereld gaat wil je toch niet dat ene shirtje vergeten. Ik werd dan wel keihard uitgelachen toen ik al mijn jurkjes op bed had uitgestald. Chloe je gaat naar de jungle en jij neemt jurkjes mee? Tja misschien hebben ze daar wel gelijk in en heb dan toch maar mijn wandelschoenen klaargezet.

Helaas heb ik mijn tas nog niet helemaal in kunnen pakken, want 's avonds stond er een afscheidsfeestje op de planning dat nog georganiseerd moest worden. Rond 20.00 uur kwamen een aantal lieve vrienden en familie langs met leuke verrassingen voor tijdens mijn reis. Heel bijzonder dat zo veel mensen nog even langskomen om je een goede reis te wensen. Heel fijn om met zo'n gevoel op reis te gaan. Bedankt allemaal!

Vandaag dus maar de rest van mijn spullen inpakken. Nog even wat dollars ophalen bij het GWK en de laatste dingetjes kopen. Verder wordt het stampen stampen stampen om alles in de koffer te krijgen en om niet boven de 20 kilo te komen. En dat allemaal in een beperkte tijd, want vanavond wil ik nog even naar de korfbal. Wedstrijdje kijken en daar iedereen gedag zeggen. Vervolgens op tijd naar huis, want morgen gaat om half 4 de wekker. Om half 6 op Schiphol zijn en om 8 uur vliegen. Het komt nu dus echt dichtbij en nog heb ik het gevoel dat het nog lang niet zo ver is.

Maar ik moet nu toch maar eens actie gaan ondernemen. Mijn volgende bericht zal vanuit Cambodja zijn. Hoe bizar is dat?!

Nou lieve allemaal, bedankt voor het lezen en tot in Cambodja!!

Dikke kus!

  • 03 November 2012 - 15:25

    Angela:

    Lieve Clo, ik ga je echt supererg missen! Heeeeeeeeeel veel plezier en geniet ervan! Dikke kus xxx

  • 04 November 2012 - 11:46

    Jolanda:

    Nou lieve schat van me, je bent onderweg. Je één na laatste sms was eerst dat je nog niet mocht vertrekken naar Parijs en daarna je laatste sms vanuit Nederland dat het gelukkig wel door ging. Als het goed is zit je nu in Parijs te wachten op de lange vlucht naar Vietnam. Koen is vanochtend op zijn brommer naar huis vertrokken en pa en ik zijn nog even terug naar bed gegaan. We zijn net wakker en zitten nu aan de koffie. Ik zit nog even aan ons afscheid te denken vannacht op Schiphol, het ging best goed. Laat alles lekker op je afkomen en ga er onwijs veel van genieten. Een hele dikke kus van ons. XXXXXXX

  • 05 November 2012 - 18:57

    Andrea:

    Hoihoi, Goeie vlucht gehad?. Heb gisteren veel aan je gedacht dat je weg ging. Vanmorgen een bericht gehad van je moeder dat alles goed was. Geniet er lekker en hoop dat alles goed gaat. Groetjes van ons en een dikke knuffel Xxx

  • 05 November 2012 - 19:36

    René:

    Nou het heeft allemaal al weer lang genoeg geduurd, kom maar gauw weer naar huis

  • 05 November 2012 - 19:40

    Oma En Opa Pelgrom:

    Hallo chloe, fijn dat je goed aangekomen bent, geniet er maar van. Iedere dag zullen wij kijken naar je reisverslag. Dikke kus van opa en oma. XXX.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chloe

Hallo allemaal, Het laatste jaar van mijn studie aan de Hogeschool van Rotterdam is aangebroken. Tijdens dit jaar moeten we allemaal een minor naar keuze volgen. Ik heb gekozen voor minor International Aid & Development. Tijdens deze minor gaan we 7 weken op buitenlandse stage in een land naar keuze. Mijn keuze is gevallen op: CAMBODJA! Op mijn profiel zal ik al mijn ervaringen proberen bij te houden. Dikke kus! លាហើយ

Actief sinds 21 Sept. 2012
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 23103

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 31 December 9999

Trip 2014-2015

04 November 2012 - 21 December 2012

Cambodja 2012

Landen bezocht: